Rychlá chůze

25. března 2015 v 14:41 | Simushka98 |  FITNESS

Rychlá chůze je cílená fyzická aktivita, která je méně náročná než běhání. Rychlá chůze nezatěžuje klouby v takové míře, jako klasické běhání, ale i přesto je to efektivní pohyb, který přinese požadované ovoce v podobě pevnějšího těla či zlepšeného zdravotního stavu.
Rychlou chůzí za 1 hodinu spálíte od 500 - 700 kcal, což znamená, že když sníte 400 g pizzu, tak musíte 1,5 - 2 hodiny vykonávat tuto aktivitu.

Proč se vyplatí rychlá chůze
  • Zvýšení kondice - pravidelná rychlá chůze zvyšuje Vaši výdrž a Vy budete zvládat každodenní povinnosti s přehledem a bez "funění". Když zvládnete rychlou chůzi, tak jste připraveni i na "těžší" fyzickou aktivitu
  • Podpora dobré nálady - je známo, že díky pravidelné aktivitě se dodává do mozku hormon štěstí a dobrá nálada bude stále po ruce
  • Zlepšení obranyschopnosti - rychlá chůze v parku či v přírodě je pozitivní i pro Váš imunitní systém. Tuto činnost vykonáváte za času i nečasu a tak se i Vaše imunita změnami počasí zesiluje. I zde platí, že musíte být dostatečně oblečení na daný typ počasí. Nepodceňte počasí
  • Prevence proti kardiovaskulárním onemocněním - rychlá chůze posiluje tělo, srdce a také cévy. Při zvýšené a pravidelné aktivitě se pálí tuk i uvnitř těla a tak jsou cévy čisté a krev může bez problémů proudit
  • Hubnutí - při správném zkombinování stravování a dodržení pravidelnosti v rychlé chůzi je možné i díky tomuto pohybu zhubnout. Nezapomínejte však, že jedenkrát si zaběhat za týden není pravidelnost. Rychlou chůzi provádějte 4 - 5 krát v týdnu alespoň po půlhodině až hodině
Nač dávat pozor
  • Nezapomínejte na kvalitní sportovní obuv, kterou při každém sportu musíte mít, abyste se vyhnuli případnému zranění
  • Buďte také opatrní a sledujte kam stoupáte, pokud jste v horším terénu
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama