Ranní běhání

16. března 2015 v 15:07 | Simushka98 |  FITNESS
Ranní běh je jedna z nejlepších věcí, které můžete udělat pro své tělo i mysl. Proč?

Představte si jarní ráno, kdy svítí slunce a příroda je čerstvá po dlouhé zimě, vše se začíná tak nějak probouzet a vy po vstanutí jste plni síly a energie. V tu chvíli je dobré nazout boty a vyrazit na váš první ranní běh.

Než vyběhnete, kopněte do sebe hrnek vody a třeba banán na nabrání úvodní energie do běhání a ať tělo bere cukry. Pokud chcete hubnout, zkuste to jen s vodou, je větší šance, že začnete pálit tuk, což je požadovaný efekt.



Ranní běhání se ukazuje dlouhodobě i ve studiích jako jeden z nejlepších věcí, jak zhubnout. Proto chyťte svou šanci za pačesy a vyběhněte a užijte si síly jarního rána.

Vstanete a jdete tedy běhat. I když mohou bolet nohy, můžete se cítit jakkoli, stejně si ten běh užijete a litovat jej nebudete. Protože budete mít prostor pro sebe a své myšlenky. Doporučuje se běžet ráno bez sluchátek a opravdu si užít "zvuk" přírody či ranního města.

Běháním obecně uvolňujete stres či napětí, takže je to dobré i před zkouškou nebo písemkou ve škole.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama